Hier meine Config_Clothing
Spoiler anzeigen
/*
* ARRAY FORMAT:
* 0: STRING (Classname)
* 1: STRING (Display Name, leave as "" for default)
* 2: SCALAR (Price)
* 4: ARRAY (This is for limiting items to certain things)
* 0: Variable to read from
* 1: Variable Value Type (SCALAR / BOOL / EQUAL)
* 2: What to compare to (-1 = Check Disabled)
*
* Clothing classnames can be found here: Arma 3 CfgWeapons Equipment - Bohemia Interactive Community
* Backpacks/remaining classnames can be found here (TIP: search page for "pack"): Arma 3 CfgVehicles EMPTY - Bohemia Interactive Community
*
*/
class Clothing {
class bruce {
title = "STR_Shops_C_Bruce";
license = "";
side = "civ";
uniforms[] = {
{ "NONE", "Remove Uniform", 0, { "", "", -1 } },
{ "U_C_Poloshirt_stripped", "Poloshirt stripped", 125, { "", "", -1 } },
{ "U_C_Poloshirt_redwhite", "Poloshirt Red/White", 150, { "", "", -1 } },
{ "U_C_Poloshirt_salmon", "Poloshirt Salmon", 175, { "", "", -1 } },
{ "U_C_Poloshirt_blue", "Poloshirt Blue", 250, { "", "", -1 } },
{ "U_C_Poor_2", "Rag tagged clothes", 250, { "", "", -1 } },
{ "U_C_Poloshirt_burgundy", "Poloshirt Burgundy", 275, { "", "", -1 } },
{ "U_C_Poloshirt_tricolour", "Poloshirt Tricolor", 350, { "", "", -1 } },
{ "U_IG_Guerilla2_2", "Green stripped shirt & Pants", 650, { "", "", -1 } },
{ "U_IG_Guerilla3_1", "Brown Jacket & Pants", 735, { "", "", -1 } },
{ "U_OrestesBody", "Surfing On Land", 1100, { "", "", -1 } },
{ "U_IG_Guerilla2_3", "The Outback Rangler", 1200, { "", "", -1 } },
{ "U_C_HunterBody_grn", "The Hunters Look", 1500, { "", "", -1 } },
{ "U_C_WorkerCoveralls", "Mechanic Coveralls", 2500, { "", "", -1 } },
{ "U_NikosAgedBody", "Casual Wears", 5000, { "", "", -1 } }
};
headgear[] = {
{ "NONE", "Remove Hat", 0, { "", "", -1 } },
{ "H_Bandanna_camo", "Camo Bandanna", 120, { "", "", -1 } },
{ "H_Bandanna_surfer", "Surfer Bandanna", 130, { "", "", -1 } },
{ "H_Bandanna_surfer", "", 135, { "", "", -1 } },
{ "H_Bandanna_khk", "Khaki Bandanna", 145, { "", "", -1 } },
{ "H_Cap_blu", "", 150, { "", "", -1 } },
{ "H_Cap_grn", "", 150, { "", "", -1 } },
{ "H_Cap_grn_BI", "", 150, { "", "", -1 } },
{ "H_Cap_oli", "", 150, { "", "", -1 } },
{ "H_Cap_red", "", 150, { "", "", -1 } },
{ "H_Cap_tan", "", 150, { "", "", -1 } },
{ "H_Bandanna_gry", "Grey Bandanna", 150, { "", "", -1 } },
{ "H_Bandanna_sgg", "Sage Bandanna", 160, { "", "", -1 } },
{ "H_Bandanna_cbr", "", 165, { "", "", -1 } },
{ "H_StrawHat", "Straw Fedora", 225, { "", "", -1 } },
{ "H_Hat_tan", "", 265, { "", "", -1 } },
{ "H_Hat_brown", "", 276, { "", "", -1 } },
{ "H_Hat_grey", "", 280, { "", "", -1 } },
{ "H_BandMask_blk", "Hat & Bandanna", 300, { "", "", -1 } },
{ "H_Hat_blue", "", 310, { "", "", -1 } },
{ "H_Hat_checker", "", 340, { "", "", -1 } },
{ "H_Booniehat_tan", "", 425, { "", "", -1 } }
};
goggles[] = {
{ "NONE", "Remove Glasses", 0, { "", "", -1 } },
{ "G_Shades_Black", "", 20, { "", "", -1 } },
{ "G_Shades_Blue", "", 20, { "", "", -1 } },
{ "G_Shades_Green", "", 20, { "", "", -1 } },
{ "G_Shades_Red", "", 20, { "", "", -1 } },
{ "G_Sport_Blackred", "", 25, { "", "", -1 } },
{ "G_Sport_BlackWhite", "", 25, { "", "", -1 } },
{ "G_Sport_Blackyellow", "", 25, { "", "", -1 } },
{ "G_Sport_Checkered", "", 25, { "", "", -1 } },
{ "G_Sport_Greenblack", "", 25, { "", "", -1 } },
{ "G_Sport_Red", "", 25, { "", "", -1 } },
{ "G_Lowprofile", "", 30, { "", "", -1 } },
{ "G_Squares", "", 50, { "", "", -1 } },
{ "G_Aviator", "", 100, { "", "", -1 } },
{ "G_Combat", "", 125, { "", "", -1 } },
{ "G_Lady_Mirror", "", 150, { "", "", -1 } },
{ "G_Lady_Dark", "", 150, { "", "", -1 } },
{ "G_Lady_Blue", "", 150, { "", "", -1 } }
};
vests[] = {
{ "NONE", "Remove Vest", 0, { "", "", -1 } }
};
backpacks[] = {
{ "NONE", "Remove Backpack", 0, { "", "", -1 } },
{ "B_OutdoorPack_blk", "", 500, { "", "", -1 } },
{ "B_AssaultPack_khk", "", 2000, { "", "", -1 } },
{ "B_AssaultPack_dgtl", "", 2000, { "", "", -1 } },
{ "B_AssaultPack_rgr", "", 2000, { "", "", -1 } },
{ "B_AssaultPack_sgg", "", 2000, { "", "", -1 } },
{ "B_AssaultPack_blk", "", 2000, { "", "", -1 } },
{ "B_AssaultPack_cbr", "", 2000, { "", "", -1 } },
{ "B_AssaultPack_mcamo", "", 2000, { "", "", -1 } },
{ "B_TacticalPack_oli", "", 2500, { "", "", -1 } },
{ "B_Kitbag_mcamo", "", 3500, { "", "", -1 } },
{ "B_Kitbag_sgg", "", 3500, { "", "", -1 } },
{ "B_Kitbag_cbr", "", 3500, { "", "", -1 } },
{ "B_FieldPack_blk", "", 5000, { "", "", -1 } },
{ "B_FieldPack_ocamo", "", 5000, { "", "", -1 } },
{ "B_FieldPack_oucamo", "", 5000, { "", "", -1 } },
{ "B_Bergen_sgg", "", 6500, { "", "", -1 } },
{ "B_Bergen_mcamo", "", 6500, { "", "", -1 } },
{ "B_Bergen_rgr", "", 6500, { "", "", -1 } },
{ "B_Bergen_blk", "", 6500, { "", "", -1 } },
{ "B_Carryall_ocamo", "", 7500, { "", "", -1 } },
{ "B_Carryall_oucamo", "", 7500, { "", "", -1 } },
{ "B_Carryall_mcamo", "", 7500, { "", "", -1 } },
{ "B_Carryall_oli", "", 7500, { "", "", -1 } },
{ "B_Carryall_khk", "", 7500, { "", "", -1 } },
{ "B_Carryall_cbr", "", 7500, { "", "", -1 } }
};
};
class cop {
title = "STR_Shops_C_Police";
license = "";
side = "cop";
uniforms[] = {
{ "NONE", "Remove Uniform", 0, { "", "", -1 } },
{ "U_Rangemaster", "Dienstkleidung", 25, { "", "", -1 } }
};
headgear[] = {
{ "NONE", "Remove Hat", 0, { "", "", -1 } },
{ "H_Cap_police", "", 25, { "", "", -1 } },
{ "H_Beret_blk_POLICE", "", 50, { "life_coplevel", "SCALAR", 2 } },
{ "H_HelmetB_plain_mcamo", "", 75, { "life_coplevel", "SCALAR", 1 } },
{ "H_MilCap_mcamo", "", 100, { "life_coplevel", "SCALAR", 2 } },
{ "H_Booniehat_mcamo", "", 120, { "life_coplevel", "SCALAR", 1 } }
};
goggles[] = {
{ "NONE", "Remove Glasses", 0, { "", "", -1 } },
{ "G_Squares", "", 10, { "", "", -1 } },
{ "G_Shades_Blue", "", 20, { "", "", -1 } },
{ "G_Sport_Blackred", "", 20, { "", "", -1 } },
{ "G_Sport_Checkered", "", 20, { "", "", -1 } },
{ "G_Sport_Blackyellow", "", 20, { "", "", -1 } },
{ "G_Sport_BlackWhite", "", 20, { "", "", -1 } },
{ "G_Shades_Black", "", 25, { "", "", -1 } },
{ "G_Lowprofile", "", 30, { "", "", -1 } },
{ "G_Combat", "", 55, { "", "", -1 } },
{ "G_Aviator", "", 100, { "", "", -1 } },
{ "G_Lady_Mirror", "", 150, { "", "", -1 } },
{ "G_Lady_Dark", "", 150, { "", "", -1 } },
{ "G_Lady_Blue", "", 150, { "", "", -1 } }
};
vests[] = {
{ "NONE", "Remove Vest", 0, { "", "", -1 } },
{ "V_Rangemaster_belt", "", 800, { "", "", -1 } },
{ "V_TacVest_blk_POLICE", "", 1000, { "life_coplevel", "SCALAR", 1 } },
{ "V_PlateCarrier2_rgr", "", 1500, { "life_coplevel", "SCALAR", 2 } }
};
backpacks[] = {
{ "NONE", "Remove Backpack", 0, { "", "", -1 } },
{ "B_Carryall_cbr", "", 3500, { "", "", -1 } }
};
};
class dive {
title = "STR_Shops_C_Diving";
license = "dive";
side = "civ";
uniforms[] = {
{ "NONE", "Remove Uniform", 0, { "", "", -1 } },
{ "U_B_Wetsuit", "", 2000, { "", "", -1 } }
};
headgear[] = {
{ "NONE", "Remove Hat", 0, { "", "", -1 } }
};
goggles[] = {
{ "NONE", "Remove Glasses", 0, { "", "", -1 } },
{ "G_Diving", "", 500, { "", "", -1 } }
};
vests[] = {
{ "NONE", "Remove Vest", 0, { "", "", -1 } },
{ "V_RebreatherB", "", 5000, { "", "", -1 } }
};
backpacks[] = {
{ "NONE", "Remove Backpack", 0, { "", "", -1 } }
};
};
class gun_clothing {
title = "STR_Shops_C_Gun";
license = "gun";
side = "civ";
uniforms[] = {
{ "NONE", "Remove Uniform", 0, { "", "", -1 } }
};
headgear[] = {
{ "NONE", "Remove Hat", 0, { "", "", -1 } }
};
goggles[] = {
{ "NONE", "Remove Glasses", 0, { "", "", -1 } }
};
vests[] = {
{ "NONE", "Remove Vest", 0, { "", "", -1 } },
{ "V_Rangemaster_belt", "", 4900, { "", "", -1 } }
};
backpacks[] = {
{ "NONE", "Remove Backpack", 0, { "", "", -1 } }
};
};
class gang_clothing {
title = "STR_Shops_C_Gang";
license = "";
side = "civ";
uniforms[] = {
{ "NONE", "Remove Uniform", 0, { "", "", -1 } }
};
headgear[] = {
{ "NONE", "Remove Hat", 0, { "", "", -1 } }
};
goggles[] = {
{ "NONE", "Remove Glasses", 0, { "", "", -1 } }
};
vests[] = {
{ "NONE", "Remove Vest", 0, { "", "", -1 } },
{ "V_Rangemaster_belt", "", 1900, { "", "", -1 } }
};
backpacks[] = {
{ "NONE", "Remove Backpack", 0, { "", "", -1 } }
};
};
class med_clothing {
title = "STR_MAR_EMS_Clothing_Shop";
license = "";
side = "med";
uniforms[] = {
{ "NONE", "Remove Uniform", 0, { "", "", -1 } },
{ "U_O_CombatUniform_ocamo", "Feuerwehr", 50, { "", "", -1 } }
};
headgear[] = {
{ "NONE", "Remove Hat", 0, { "", "", -1 } },
{ "H_Beret_blk_POLICE", "", 50, { "life_mediclevel", "SCALAR", 6 } },
{ "H_Cap_blu", "", 10, { "", "", -1 } }
};
goggles[] = {
{ "NONE", "Remove Glasses", 0, { "", "", -1 } },
{ "G_Shades_Blue", "", 10, { "", "", -1 } }
};
vests[] = {
{ "NONE", "Remove Vest", 0, { "", "", -1 } }
};
backpacks[] = {
{ "NONE", "Remove Backpack", 0, { "", "", -1 } },
{ "B_FieldPack_oli", "EMS Backpack", 3000, { "", "", -1 } }
};
};
class reb {
title = "STR_Shops_C_Rebel";
license = "rebel";
side = "civ";
uniforms[] = {
{ "NONE", "Remove Uniform", 0, { "", "", -1 } },
{ "U_IG_Guerilla1_1", "", 5000, {"", "", -1} },
{ "U_I_G_Story_Protagonist_F", "", 7500, { "", "", -1 } },
{ "U_I_G_resistanceLeader_F", "", 11500, { "", "", -1 } },
{ "U_IG_leader", "Guerilla Leader", 15340, { "", "", -1 } },
{ "U_O_PilotCoveralls", "", 15610, { "", "", -1 } },
{ "U_O_SpecopsUniform_ocamo", "", 17500, { "", "", -1 } },
{ "U_O_GhillieSuit", "", 50000, { "", "", -1 } }
};
headgear[] = {
{ "NONE", "Remove Hat", 0, { "", "", -1 } },
{ "H_Bandanna_camo", "", 650, { "", "", -1 } },
{ "H_ShemagOpen_khk", "", 800, { "", "", -1 } },
{ "H_ShemagOpen_tan", "", 850, { "", "", -1 } },
{ "H_Shemag_olive", "", 850, { "", "", -1 } },
{ "H_MilCap_oucamo", "", 1200, { "", "", -1 } },
{ "H_HelmetO_ocamo", "", 2500, { "", "", -1 } }
};
goggles[] = {
{ "NONE", "Remove Glasses", 0, { "", "", -1 } },
{ "G_Shades_Black", "", 20, { "", "", -1 } },
{ "G_Shades_Blue", "", 20, { "", "", -1 } },
{ "G_Sport_Blackred", "", 25, { "", "", -1 } },
{ "G_Sport_Checkered", "", 25, { "", "", -1 } },
{ "G_Sport_Blackyellow", "", 25, { "", "", -1 } },
{ "G_Sport_BlackWhite", "", 25, { "", "", -1 } },
{ "G_Lowprofile", "", 30, { "", "", -1 } },
{ "G_Squares", "", 50, { "", "", -1 } },
{ "G_Combat", "", 125, { "", "", -1 } },
{ "G_Balaclava_blk", "", 150, { "", "", -1 } },
{ "G_Balaclava_combat", "", 150, { "", "", -1 } },
{ "G_Balaclava_lowprofile", "", 150, { "", "", -1 } },
{ "G_Balaclava_oli", "", 150, { "", "", -1 } },
{ "G_Bandanna_aviator", "", 150, { "", "", -1 } },
{ "G_Bandanna_beast", "", 150, { "", "", -1 } },
{ "G_Bandanna_blk", "", 150, { "", "", -1 } },
{ "G_Bandanna_khk", "", 150, { "", "", -1 } },
{ "G_Bandanna_oli", "", 150, { "", "", -1 } },
{ "G_Bandanna_shades", "", 150, { "", "", -1 } },
{ "G_Bandanna_sport", "", 150, { "", "", -1 } },
{ "G_Bandanna_tan", "", 150, { "", "", -1 } }
};
vests[] = {
{ "NONE", "Remove Vest", 0, { "", "", -1 } },
{ "V_BandollierB_cbr", "", 4500, { "", "", -1 } },
{ "V_HarnessO_brn", "", 7500, { "", "", -1 } },
{ "V_TacVest_khk", "", 12500, { "", "", -1 } }
};
backpacks[] = {
{ "NONE", "Remove Backpack", 0, { "", "", -1 } },
{ "B_OutdoorPack_blk", "", 500, { "", "", -1 } },
{ "B_AssaultPack_khk", "", 2000, { "", "", -1 } },
{ "B_AssaultPack_dgtl", "", 2000, { "", "", -1 } },
{ "B_AssaultPack_rgr", "", 2000, { "", "", -1 } },
{ "B_AssaultPack_sgg", "", 2000, { "", "", -1 } },
{ "B_AssaultPack_blk", "", 2000, { "", "", -1 } },
{ "B_AssaultPack_cbr", "", 2000, { "", "", -1 } },
{ "B_AssaultPack_mcamo", "", 2000, { "", "", -1 } },
{ "B_TacticalPack_oli", "", 2500, { "", "", -1 } },
{ "B_Kitbag_mcamo", "", 3500, { "", "", -1 } },
{ "B_Kitbag_sgg", "", 3500, { "", "", -1 } },
{ "B_Kitbag_cbr", "", 3500, { "", "", -1 } },
{ "B_FieldPack_blk", "", 5000, { "", "", -1 } },
{ "B_FieldPack_ocamo", "", 5000, { "", "", -1 } },
{ "B_FieldPack_oucamo", "", 5000, { "", "", -1 } },
{ "B_Bergen_sgg", "", 6500, { "", "", -1 } },
{ "B_Bergen_mcamo", "", 6500, { "", "", -1 } },
{ "B_Bergen_rgr", "", 6500, { "", "", -1 } },
{ "B_Bergen_blk", "", 6500, { "", "", -1 } },
{ "B_Carryall_ocamo", "", 7500, { "", "", -1 } },
{ "B_Carryall_oucamo", "", 7500, { "", "", -1 } },
{ "B_Carryall_mcamo", "", 7500, { "", "", -1 } },
{ "B_Carryall_oli", "", 7500, { "", "", -1 } },
{ "B_Carryall_khk", "", 7500, { "", "", -1 } },
{ "B_Carryall_cbr", "", 7500, { "", "", -1 } }
};
};
class kart {
title = "STR_Shops_C_Kart";
license = "";
side = "civ";
uniforms[] = {
{ "NONE", "Remove Uniform", 0, { "", "", -1 } },
{ "U_C_Driver_1_black", "", 1500, { "", "", -1 } },
{ "U_C_Driver_1_blue", "", 1500, { "", "", -1 } },
{ "U_C_Driver_1_red", "", 1500, { "", "", -1 } },
{ "U_C_Driver_1_orange", "", 1500, { "", "", -1 } },
{ "U_C_Driver_1_green", "", 1500, { "", "", -1 } },
{ "U_C_Driver_1_white", "", 1500, { "", "", -1 } },
{ "U_C_Driver_1_yellow", "", 1500, { "", "", -1 } },
{ "U_C_Driver_2", "", 3500, { "", "", -1 } },
{ "U_C_Driver_1", "", 3600, { "", "", -1 } },
{ "U_C_Driver_3", "", 3700, { "", "", -1 } },
{ "U_C_Driver_4", "", 3700, { "", "", -1 } }
};
headgear[] = {
{ "NONE", "Remove Hat", 0, { "", "", -1 } },
{ "H_RacingHelmet_1_black_F", "", 1000, { "", "", -1 } },
{ "H_RacingHelmet_1_red_F", "", 1000, { "", "", -1 } },
{ "H_RacingHelmet_1_white_F", "", 1000, { "", "", -1 } },
{ "H_RacingHelmet_1_blue_F", "", 1000, { "", "", -1 } },
{ "H_RacingHelmet_1_yellow_F", "", 1000, { "", "", -1 } },
{ "H_RacingHelmet_1_green_F", "", 1000, { "", "", -1 } },
{ "H_RacingHelmet_1_F", "", 2500, { "", "", -1 } },
{ "H_RacingHelmet_2_F", "", 2500, { "", "", -1 } },
{ "H_RacingHelmet_3_F", "", 2500, { "", "", -1 } },
{ "H_RacingHelmet_4_F", "", 2500, { "", "", -1 } }
};
goggles[] = {
{ "NONE", "Remove Glasses", 0, { "", "", -1 } }
};
vests[] = {
{ "NONE", "Remove Vest", 0, { "", "", -1 } }
};
backpacks[] = {
{ "NONE", "Remove Backpack", 0, { "", "", -1 } }
};
};
};
Und hier meine fn_survival.sqf wo man das ja einstellt das sie weggehen
Spoiler anzeigen
#include "..\script_macros.hpp"
/*
File: fn_survival.sqf
Author: Bryan "Tonic" Boardwine
Description:
All survival? things merged into one thread.
*/
private["_fnc_food","_fnc_water","_foodTime","_waterTime","_bp","_walkDis","_lastPos","_curPos"];
_fnc_food = {
if (life_hunger < 2) then {player setDamage 1; hint localize "STR_NOTF_EatMSG_Death";}
else
{
life_hunger = life_hunger - 10;
[] call life_fnc_hudUpdate;
if (life_hunger < 2) then {player setDamage 1; hint localize "STR_NOTF_EatMSG_Death";};
switch (life_hunger) do {
case 30: {hint localize "STR_NOTF_EatMSG_1";};
case 20: {hint localize "STR_NOTF_EatMSG_2";};
case 10: {
hint localize "STR_NOTF_EatMSG_3";
if (LIFE_SETTINGS(getNumber,"enable_fatigue") isEqualTo 1) then {player setFatigue 1;};
};
};
};
};
_fnc_water = {
if (life_thirst < 2) then {player setDamage 1; hint localize "STR_NOTF_DrinkMSG_Death";}
else
{
life_thirst = life_thirst - 10;
[] call life_fnc_hudUpdate;
if (life_thirst < 2) then {player setDamage 1; hint localize "STR_NOTF_DrinkMSG_Death";};
switch (life_thirst) do {
case 30: {hint localize "STR_NOTF_DrinkMSG_1";};
case 20: {
hint localize "STR_NOTF_DrinkMSG_2";
if (LIFE_SETTINGS(getNumber,"enable_fatigue") isEqualTo 1) then {player setFatigue 1;};
};
case 10: {
hint localize "STR_NOTF_DrinkMSG_3";
if (LIFE_SETTINGS(getNumber,"enable_fatigue") isEqualTo 1) then {player setFatigue 1;};
};
};
};
};
//Setup the time-based variables.
_foodTime = time;
_waterTime = time;
_walkDis = 0;
_bp = "";
_lastPos = visiblePosition player;
_lastPos = (_lastPos select 0) + (_lastPos select 1);
_lastState = vehicle player;
for "_i" from 0 to 1 step 0 do {
/* Thirst / Hunger adjustment that is time based */
if ((time - _waterTime) > 600) then {[] call _fnc_water; _waterTime = time;};
if ((time - _foodTime) > 850) then {[] call _fnc_food; _foodTime = time;};
/* Adjustment of carrying capacity based on backpack changes */
if (backpack player isEqualTo "") then {
life_maxWeight = LIFE_SETTINGS(getNumber,"total_maxWeight");
_bp = backpack player;
} else {
if (!(backpack player isEqualTo "") && {!(backpack player isEqualTo _bp)}) then {
_bp = backpack player;
life_maxWeight = LIFE_SETTINGS(getNumber,"total_maxWeight") + round(FETCH_CONFIG2(getNumber,"CfgVehicles",_bp,"maximumload") / 4);
};
};
/* Check if the player's state changed? */
if (vehicle player != _lastState {!alive player}) then {
[] call life_fnc_updateViewDistance;
_lastState = vehicle player;
};
/* Check if the weight has changed and the player is carrying to much */
if (life_carryWeight > life_maxWeight && {!isForcedWalk player}) then {
player forceWalk true;
if (LIFE_SETTINGS(getNumber,"enable_fatigue") isEqualTo 1) then {player setFatigue 1;};
hint localize "STR_NOTF_MaxWeight";
} else {
if (isForcedWalk player) then {
player forceWalk false;
};
};
/* Travelling distance to decrease thirst/hunger which is captured every second so the distance is actually greater then 650 */
if (!alive player) then {_walkDis = 0;} else {
_curPos = visiblePosition player;
_curPos = (_curPos select 0) + (_curPos select 1);
if (!(_curPos isEqualTo _lastPos) && {(isNull objectParent player)}) then {
_walkDis = _walkDis + 1;
if (_walkDis isEqualTo 650) then {
_walkDis = 0;
life_thirst = life_thirst - 5;
life_hunger = life_hunger - 5;
[] call life_fnc_hudUpdate;
};
};
_lastPos = visiblePosition player;
_lastPos = (_lastPos select 0) + (_lastPos select 1);
};
uiSleep 1;
};
[] spawn
{
private["_bp","_load","_cfg"];
while{true} do
{
waitUntil {backpack player != ""};
_bp = backpack player;
_cfg = getNumber(configFile >> "CfgVehicles" >> (backpack player) >> "maximumload");
_load = round(_cfg / 8);
life_maxWeight = life_maxWeightT + _load;
if(playerSide == west) then {(unitBackpack player) setObjectTextureGlobal [0,""];}; // <---- Sac invisible chez les flics
if(playerSide == independent) then {(unitBackpack player) setObjectTextureGlobal [0,""];}; // <----- Sac Invisible chez les Medics
waitUntil {backpack player != _bp};
if(backpack player == "") then
{
life_maxWeight = life_maxWeightT;
};
};
};
Rucksäcke sind immer noch nicht unsichbar obwohl ich den Script befolgt habe der hier Veröffentlicht Wurde